New York City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[GZ] Kaaskoppen!

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[GZ] Kaaskoppen! Empty [GZ] Kaaskoppen! ma 23 jan 2012, 03:32

Braxlin E. Nynx

Braxlin E. Nynx

Okee, de titel is misschien niet helemaal duidelijk -en slaat eigenlijk nergens op- maar dat wekt juist nieuwsgierigheid ^^
Maareh, ik zoek dus een paar mensen die bij het leven van Braxlin zullen horen.

-Tweeling zusje
Braxlin heeft een tweeling zusje, zoals hier gezocht wordt. Zij heeft net zoals Braxlin rood haar en ze lijken veel op elkaar. Het zusje is het tegenovergestelde van Braxlin. Ze is zorgeloos, denkt niet na voordat ze iets doet, avontuurlijk etc. Braxlin denkt eerst na voordat ze iets doet en denkt overzichtelijk na. Ze is 14 jaar oud.

-Vader
Het karakter en uiterlijk van de vader is helemaal open. Je mag dit zelf beslissen. Wel moet hij tussen de 30 en 40 jaar zijn. [ouder mag ook]. Ook is hij redelijk zorgzaam en was toen ze nog in Engeland woonden een dokter.

-Moordenaar

Nou.. de moordenaar heeft zegmaar de gedachte van een moordenaar. Hij is sluuw, slim en natuurlijk slecht. Hij mag niet te jong zijn en was vroeger de vriend van de moeder van Braxlin. Hij was boos omdat ze voor haar man koos, en heeft haar daarom dus vermoord. Ook de ouder broer van Braxlin heeft hij vermoord.

De geschiedenis van de familie Nynx
England, 6 years a go:
Tijdens de relatie met de vader van Braxlin en haar tweeling zus, ging hun moeder vreemd. Ze had een intieme relatie met een merkwaardige man. Toen hun moeder moest kiezen tussen deze man en hun vader, koos ze voor haar huidige man. Haar vriend werd hier ongelooflijk boos om, trok een vuurpiestool en legde de vrouw om. Hij zocht haar dochter en man op, en probeerde ook hen te vermoorden. Braxlin, haar zus en vader wisten te ontkomen. Hun twee jaar oudere broer overleed. Sinds dien zijn ze op de vlucht. Ze moesten nood gedwongen hun veilige Engeland verlaten en zijn geëmigreerd naar Amerika. Ze wonen nu in New york city, em hope veilig te zijn. Maar is dit wel zo?

Nou, wie heeft er interesse? Wees maar niet bang voor me hoor ^^ Ik bijt niet.

http://memytm.deviantart.com/

2[GZ] Kaaskoppen! Empty Re: [GZ] Kaaskoppen! ma 23 jan 2012, 03:59

Ivory B. Mashonee

Ivory B. Mashonee


" em hope" ? :'d
Okee, ik zou heel erg graag de moordenaar willen spelen, omdat ik wel van zulke typetjes houd en omdat Braxlin's verhaal gewoon helemaal geweldig is :3
Maar ehm, kijk maar of andere mensen willen, want ik weet niet of het wel verstandig is om nu al een extra account te nemen.. Well yeah, ik bied me in ieder geval aan als moordenaar :D

https://newyorkcity.actieforum.com

3[GZ] Kaaskoppen! Empty Re: [GZ] Kaaskoppen! ma 23 jan 2012, 04:05

Braxlin E. Nynx

Braxlin E. Nynx

Ik hou je zeker in gedachten Meegz :3 Maar inderdaad eerst ff kijken of nog andere mensen geïntereseerd zijn.

http://memytm.deviantart.com/

4[GZ] Kaaskoppen! Empty Re: [GZ] Kaaskoppen! di 08 mei 2012, 05:11

Lynn O'donelli

Lynn O'donelli

Lynn wil haar tweelingzusje wel zijn? (A)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum